tisdag 24 mars 2009

Tillbaka från Cypern

Då va man tillbaka igen efter en tuff vecka i Ayia Napa! Förhoppningsvis har uppehållet från tippandet gjort en gott.. Även om man va i toppform precis innan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar