Till skillnad från Richard är jag riktigt nöjd me gårdagen! Skönt efter lite tuffare dagar.. Han bör dock vara ganska nöjd med att gå + när storsatningarna märkligt nog inte gick hem! Starkt!
Hoppas vi att formen kan hålla i ett tag..
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar