söndag 1 mars 2009

Första klockrena speldagen!

Till skillnad från Richard är jag riktigt nöjd me gårdagen! Skönt efter lite tuffare dagar.. Han bör dock vara ganska nöjd med att gå + när storsatningarna märkligt nog inte gick hem! Starkt!

Hoppas vi att formen kan hålla i ett tag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar