söndag 1 mars 2009

Gårdagens spel!

Lite blandade känslor om gårdagens spel...

Gick bara + 3.5 kr på 7/11 rätt spelade objekt.. Måste bli bättre på att utnyttja unitsen...

Vi tar nya tag idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar