torsdag 19 mars 2009
P som i skum...
Linköping förlorade i förlängning mot skellefteå och min dubbel sprack... trodde jag! När ja går in o kollar mitt saldo ser ja till min förvåning att lin - ske matchen är ogiltigförklarad (fråga mig ej varför) o därmed fick jag in dubbeln! MKT KONSTIGT, men så länge det är på det hållet klagar jag inte...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar