torsdag 19 mars 2009

P som i skum...

Linköping förlorade i förlängning mot skellefteå och min dubbel sprack... trodde jag! När ja går in o kollar mitt saldo ser ja till min förvåning att lin - ske matchen är ogiltigförklarad (fråga mig ej varför) o därmed fick jag in dubbeln! MKT KONSTIGT, men så länge det är på det hållet klagar jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar