Nä, det blev ingen bra speldag som jag befarat, men jag lär mig av dessa misstag hoppas jag! -111 kr och förlust mot Lågan... Kan ändå vara ganska lugn då jag gick +600 kr i turneringen hos Mange... Men det vet ju inte läsarna om för det förs inte in i statistiken...
Ska verkligen ta mig en funderare hur jag ska lägga upp mina objekt... Ska prova lite olika typer av spel och sen försöka hitta en spelform (röd tråd) i mitt spelande...
Fina live-spel av dig idag! Starkt att hämta upp de och gå + trots få rätt på de första spelen!
Vi hörs imorgon!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar