Hann inte skriva in de tidigare, men satte Under 60 mål i Sävehof - RIK till 1.40. Insats: 10/10 units.
Synd bara att man inte håller sig borta från Frölunda.. Tänkte avstå spel men ville "hämta" in förlusten från igår.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar