måndag 2 mars 2009

Ont om spel..

Idag hittade jag inte mycket på spelmarknaden.. Blir en dubbel!

Sirius - Vetlanda 1.a -1.5 handc. Odds. 1.86
Nyköping - Borlänge 1.a Odds: 1.25
=2.33 Insats: 5/10 units

Plus en till dubbel

H43 - Lugi Under 56.5 Odds: 1.34
Nyköping - Borlänge 1.a Odds: 1.25
=1.68 Insats: 10/10 units


Efter att vi haft de lite tungt i olika delar av veckan slutar vi ändå på +. Måste vi vara nöjda med när många andra gått kraftigt minus (inga namn nämnda..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar