måndag 23 februari 2009

Vagt..

Timrå vaknade för sent och därmed åkte man på bloggens första förlustspel! Tyckte spelet kändes motiverat på förhand men de är bara att gå vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar