Efter en bra helg testar jag ett hockeylir direkt!
Timrå - Frölunda 1.a 2.10 Insats 5/10 units
Timrå har mer att spela för och har bra hemmaform! Motivation slår ju klass och eftersom klasskillnaden lagen emellan är minimal bör Timrå vinna i mina ögon.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar