Hade precis tänkt tipsa om samma spel! Känns som en bra etta! Timrå vann senast hemma med 8-0 och är i fin form och klarar slutspelsplats idag vid vinst!
Lindesberg kommer med största sannolikhet att köra över drott hemma i sin publikfyllda hall. Vid spel hadejag nog i så fall lagt in en dubbel på dessa objekt till 2.94 och satsat 3/10 units... Men med tanke på kraftig förkylning och egen match ikväll så är tankarna på helt andra håll (eller så beror det rent av på ekonomin ;) så jag avstår spel!
Lycka till Varga!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar