Har bestämt mig för att hålla helt idag... Känner mig inte säker på sm-final-matchen (det är precis såna här matcher jag tror att jag ska avstå ifrån) så jag spelar inte den.. I övrigt finns inget roligt att spela på...
Imorron blir det andra bullar!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar