fredag 17 april 2009

Div 3 Söd. Göt.

Eftersom jag hade rätt känsla angående Eslöv men inte vågade satsa testar jag inför Lördagen!

IF Lödde - Tomelilla X Odds: 4.00 Insats: 2/10 units

Tomelilla va starka förra säsongen och va bästa bortalaget. Dom krigar och lyfter ganska långt. Men Lödde känns taggade och lär inte vika sig!

MF Pelister - Nosaby 1.a Odds: 2.60 Insats: 3/10 units

Pelister sägs ha många starka nyförvärv medans Nosaby inte imponerade mot oss i träningsmatchen.

Allt detta bygger på spekulationer eftersom man knappt vet något om lagen. Svårt att hålla sig borta från sin serie dock..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar